sesambeentjes kraken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bolletje

sesambeentjes kraken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 07:31

Na 7 jaar kloten met hoefsmid, etc. Heb ik vandaag te horen gekregen dat me paardje zijn sesambeentjes kraken en dat heel zeer doet dat ie daarom al die jaren gevoelig loopt.En hij heeft een irritatie aan zijn pees Nu zegt zij dat het met massage te verhelpen is en kunstof beslag, tja daar is de ene smid het mee eens de ander weer niet. Nu loopt ie op schoenen goed maar zonder schoenen niet. Nu wil ik toch graag fotos laten maken, maar meneertje heeft een trailer trauma, nu weet ik dat er ook artsen zijn die aan huis fotos komen maken. Maar waar zitten die? En wat kost het ongeveer? Ik woon in spijkenisse

rhissar

Re: sesambeentjes kraken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 12:21

elibeest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:47

je had toch trailertraining met m gedaan? Of was dat niet met hem? Of ik zit er nu helemaal naast.. dat kan ook natuurlijk.
Ik heb een hele goede holistisch therapeut die je ook hiermee heel goed kan helpen. voor meer info pb maar. Heb je volgens mij al eens verteld over deze man. Waarschijnlijk heeft jouw paardje dus ook een probleem in de maag.....

bolletje

Re: sesambeentjes kraken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 17:29

In zijn nieren last, steffie was langs geweest toen, die zij probeer hoefschoenen, trailerladen lukt wel als het echt moet maar daar heb ik het geduld niet voor ,laat nu fotos aan huis maken. Fisio is geweest een hele goede die zij dat het met oefening zelf wegging. Maar wil ook weten waar de pijn zit.