Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

bedoelde ook niet stil zetten, maar gewoon lekker zelf laten bewegen - vaak is dat voldoende. Heel belangrijk dat je ze niet over de adem krijgt nu; het is vrij koud dus zweten ze niet snel...lundi schreef:Dampo of vicks onder de keel smeren werkt goed!
Sorry hoor,het paard wel in beweging houden,maar niet in het zweet werken,anders gaat het juist vast zitten!
joss schreef:lundi schreef:Dampo of vicks onder de keel smeren werkt goed!
Sorry hoor,het paard wel in beweging houden,maar niet in het zweet werken,anders gaat het juist vast zitten!
Dampo is voor mensen die een verstopte neus hebben , niet voor paarden . Doe dit soort dingen bij je eigen paard maar gaat dit niet als tips aan anderen te geven .

lundi schreef:joss schreef:
Dampo is voor mensen die een verstopte neus hebben , niet voor paarden . Doe dit soort dingen bij je eigen paard maar gaat dit niet als tips aan anderen te geven .
Misschien reageer je wat vreemd,maar ik heb een paard gehad wat zeer dampig was,mijn veearts adviseerde mij om het slijm uit de neus goed los te krijgen wat dampo of vicks te smeren onder de keel
Ik kan je bij deze vertellen dat het super werkt
Net als bij hoestende paarden wat natterman hoestsiroop over het voer!
Sorry maar ik ga hier geen onzinverhaal vertellen hoor!