Daarop ben ik weer meteen naar een kliniek geweest en daar hebben ze weer een endoscopie gedaan. Maar weer konden ze niks vinden. Alleen dat ze zijn ademhaling zo snel vonden. Ik zei toen dat dat kwam omdat mijn paard niet op zijn gemak was en ben toen in de weken daarna zelf zijn ademhaling gaan opnemen en dat was allemaal goed.
Ondertussen hield ik contact met de VA maar er was niks meer aan de hand. Maar hij had wel de diagnose gesteld dat mijn paard astma had, wat ik al een heel raar verhaal vond....maar ja ik ben geen VA.
Na 6 weken rust ben ik hem weer rustig gaan oppakken en alles ging heel goed en de laatste 3 weken reed ik ook weer een lesje mee. Het was precies 11 weken geleden dat hij zijn laatste bloeding had gehad, maar helaas gistermorgen had hij er weer één.
Ik heb toen een andere VA gebeld en die concludeerde dus dat mijn paard totaal geen astma heeft en dat het ook niet uit zijn longen komt.
Ben dus gelijk doorverwezen naar Moerbeke en moet daar donderdag naartoe voor verdere onderzoeken.
Ben wel heel benieuwd wat eruit gaat komen maar ben ook vooral zenuwachtig voor misschien wel niet zulk leuk nieuws. Want ze denken dat het uit zijn hoofd komt en niet uit zijn longen
Even afwachten maar en flink duimelen dat het allemaal meevalt.
Groetjes