waar kan ik kant en klare stalbandages kopen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lorelei

waar kan ik kant en klare stalbandages kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 17:46

ik heb vanmiddag de DA bij mijn paard gehad en mijn paard heefd na het verliezen van hoefbeslag wat verrekt in het linker voorbeen.
hij heeft mij ook geadviseerd (met name omdat het nu zo koud is,en mijn paardje artrose heefd)om haar als het zo koud is met stalbandages om op stal te zetten.
nu schijnen er ook kant en klare stalbandage te koop te zijn die je zo met klitteband vast kan zetten,weet iemand waar deze te koop zijn?
of kan ik een fleece bandage erom heen draaien met een viltlap eronder?
hoop dat jullie mij tips kunnen geven

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:40

ehm, nu staat je topic er 2x.....
die bandages zijn gewoon bij de ruitersportzaak te koop. Maar omdat het wellicht maar voor tijdelijk is, zou ik als je het hebt gewone bandages met zachte lappen eronder doen. Stuk goedkoper...

Linardsje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:51

Een vriendin van mij heeft voor haar paard een soort stalbandages, die je niet hoeft te bandageren. Die kan je er gewoon omheen doen ( lijken kleine transportbandages) die werken erg goed en is erg makkelijk om doen. Komen geloof ik uit die sportzaak vlak bij de ikea in amsterdam.

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 17:31

Linardsje23 schreef:
Een vriendin van mij heeft voor haar paard een soort stalbandages, die je niet hoeft te bandageren. Die kan je er gewoon omheen doen ( lijken kleine transportbandages) die werken erg goed en is erg makkelijk om doen. Komen geloof ik uit die sportzaak vlak bij de ikea in amsterdam.

hhm amsterdam ligt een beetje uit de buurt.weet je toevallig ook of die ruitersportzaak een internetsite heefd waar ik ze kan bestelllen?

Linardsje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 12:02

zou je ff moeten google weet ik niet, maar het is een sportzaak met ook andere sporten.