behandeling paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

giogio

behandeling paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 19:23

via een tip ben ik op de website terecht gekomen van Faculteit der Diergeneeskunde te utrecht.
Hier mijn verhaal:

Ik heb een paard van 11 jaar. Het is een merrie en haar naam is Dana.
Ik kan al een X aantal weken niet met 'r rijden omdat ze kreupel loopt.
Het is geen hoefprobleem, dus dacht ik aan een ontsteking. dit was niet het geval.
Nu heeft een desbetreffend persoon ernaar gekeken en er kwamen een hoop klachten uit.
Onderandere vocht in haar longen, een slechte doorbloeding naar de achterbenen, opgezette lymfeklieren..
dit is geconstateerd door een erkend medium. het is echter nog niet bevestigd door een dierenarts.

Nu mijn vraag;
ik heb begrepen ( Misschien ben ik wel verkeerd geinformeerd ) dat ze daar onderandere paarden onderzoeken/behandelen.
ik vroeg mij af of Dana hiervoor in aanmerking komt, welke kosten eraan verbonden zijn en of het eerst bevestigd moet worden door een dierenarts.

zijn er misschien mensen die bekend zijn hiermee en mij nader kunnen inlichten??

Liefss donny

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:39

VMR -> MD

giogio

Re: behandeling paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 00:16

Sorry, foutje

hesterve

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 11:42

volgens mij zijn de meeste mensen die daar komen doorverwezen door hun eigen dierenarts.Er zal op hun site ook wel een telefoonnr. staan ik zou ze gewoon bellen ben er altijd netjes behandeld(mn ppony heeft er een aantal dagen gestaan na een ongeluk en het paard van mn vriendin is een aantal weken geleden daar onderzocht)

giogio

Re: behandeling paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 22:27

thanx ik zal ze morgen eens proberen te bereiken
en waren de kosten groot als ik vragen mag??

Donny