fysio?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marliesje16

fysio?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 19:52

hoi hoi

Ik heb een vraagje heeft iemand ervaring met een fysiotheapeut bij het paard. Mijn 5 jarige welt hitt II merrie staat nu al anderehalf maand op rust wegnes problemen. Eerst dachten we dat ze wat overbelast was dus heeft ze buiten gelopen en aan de hand. Helaas zat er geen verbetering in. Nu heeft ze rechtsachetr het zadel een bult en de dierenarts heeft me geadviseerd de fysio er bij te halen die komt morgen maar nu was ik benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft???

groetjes marlies
Laatst bijgewerkt door Ibbel op 20-01-06 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 1 vraagteken is wel genoeg

Destinietje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 23:07

Mijn paard staat ook onder behandeling, puur omdat ie nogal lekker kan bokken, en we hem op alles hebben laten controleren (niets lichamelijks achteraf) en omdat het wel goed bevalt laat ik hem regelmatig "gewoon" behandelen. Mij bevalt het prima, en de masage's vind ie erg lekker, en kwaad kan het nooit!

ShirleyA

Re: fysio?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:30

Ik heb elke 2 tot 3 weken n fysio bij mijn paard en ben daar heel blij mee! Mijn paard heeft hko en kissingspines dus het is voor hem wel goed om wat losgewerkt te worden. Zij kijkt ook elke x naar t rijden en dan maakt ze n nieuw schema voor de komende weken wat hij wel en niet mag. Vroeger kwam ze alleen om m te behandelen en dat hielp echt!

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 02:15