Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

? Jooske schreef:Doet hij het aan het begin bij het rijden? En heb je al geprobeerd om middeltjes tegen hoesten door het voer te doen, vitamine spuiten te geven etc?
. Soort vitamine C boost of zo? Kendra schreef:Jooske schreef:
Doet hij het aan het begin bij het rijden? En heb je al geprobeerd om middeltjes tegen hoesten door het voer te doen, vitamine spuiten te geven etc ?
Interessant..vitaminespuit tegen hoesten . Soort vitamine C boost of zo?
Maar ik ben het met de rest eens: 6 weken is wel erg lang, heb je stofvrij ruwvoer? Anders zou daar de oorzaak misschien kunnen liggen. Als je zelf dokteren wilt, zou ik hoestmix (haal ik bij de dierenarts trouwens) geven - geen knoflook of zo.
En gewoon even de DA bellen, die kan in ieder geval even luisteren of de longen schoon zijn, want dat is nl wat je moet weten.
Misschien niet perse tegen het hoesten, maar wel tegen de weerstand en dat is toch de uiteindelijke oorzaak lijkt mij.Elisa2 schreef:Ik heb knoflookpoeder en hij doet het dus af en toe met het rijden in het begin idd.Maar ik zal de DA bellen.thx voor het advies.
Elisa2 schreef:Dankje daar heb ik wat aan,volgens mij doet hij dat niet.Ik let veel op al het mogelijke stof.Hij heeft al een week niet meer gehoest.