mijn kwpn merie is een aantal maanden geleden verkocht.
ze liep eerst een aantal x in de week mee is de lessen daar omdat ik nogal omhoog zat en na een maand of twee hebben hun haar overgekocht omdat ze een erg populair paard geworden was.
het ging erg goed tot ze net voor de kerst getrapd was door een ander paard met losgooien.de wond was niet groot maar het bot scheen je te kunnen zien.ik weet dat het niet meer mijn paard is en dat ik allang al afstand had moeten nemen maar voor mijn gevoel is het toch nog een beetje mijn paardje...
ik heb haar bijna 7 jaar gehad en had het nogal moeilijk toen ze verkocht werd.ik heb de eigenaar van de week gesproken omdat ik weer is een boel appels en wortels kwam brengen en ik zag dus dat ze vier dikke stal benen had en dat wondje.ik belde haar dus op en zij vertelde mij dat verhaal.ze heeft mij gisteren terug gebeld met de mededeling dat ze foto's hadden laten maken en dat ze slecht nieuws had.
karma had botsplinters in haar achterbeen en zou dus eigenlijk geopereerd moeten worden.de operatie kost 1200 euro (dacht dat ze verzekerd waren) en dan was er 50 % kans op goed herstel. ze moest daarna nog wel 6 maanden revalideren.en als ze niks zouden doen zou het gaan ontsteken en was het einde verhaal.
ik voel mij nu zo machteloos.ze gaan 1 deze dagen beslissen over wat ze gaan doen met karma.ik zou als ik het geld had niet 1 seconde na hoeven denken en haar laten opereren.maarja ik snap ook wel dat ze niet zitten te wachten op een paard wat waarschijnlijk niet meer goed mee kan gaan in de lessen.ohh...had ik maar het geld dan had ik de gok genomen en haar een kans kunnen geven.ik ben zo bang dat die manege dat niet doet.
heeft iemand ervaring met zo'n operatie?
sorry maar ik moest dit ff van mij af typen....ik heb nu al zoveel gedoe en dan komt dit er ook bij..
ik moet einde van de week bellen of alles wel is goed gegaan.heeft iemand ervaring met zo'n operatie?