Kloven in haar neus.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Kloven in haar neus.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 19:59

Mijn pony (laila van 30) en ik zijn vandaag naar het strand geweest. ik wilde gewoon een rustig ritje maa ineens ging iedereen racen. Laila is nogal een heftig paardje en moest en zou erachteraan.
ik heb haar een tijd lang tegen kunnen houden, maar ineens ging ze. En niet meer te stoppen. Gelukkig trok ze zelf richting duinen en in het mulle zand remde ze wat af. Toen kon ik haar stoppen en stapte snel af (ze zal maar een hardaanval krijgen). Ze was al flink aan het snuiven en toevallig keek ik in haar neusgaten en het is van binnen helemaal gescheurd. Ze lijkt er weinig last van te hebben, maarja ze is ook echt zo'n oude taaie. Is er nog iets wat ik eraan moet doen?

gamblerlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:02

Is de binnenkant van de neus ook droog?
Dan kan een simpel kloddertje vaseline namelijk al helpen.
De zeelucht kan dit nog extra uitdrogen dus waarschijnlijk is het gewoon te droog.
En krijg het paard in de neus kloven, het is natuurlijk erg dunne huis in de neus.

lailapri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 21:06

nouja hij is vochtig want ze is een beetje verkouden. Het was wel goed losgekomen want op een end bleef het stromen.