Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Zeg eens eerlijk: jouw paard heeft vast ook een periode gekend dat hij/zij wel zonder ijzers kon. broadway schreef:nee, niet doen goed schoonmaken en dan interen met teer
Xox schreef:Enkele zeer goede middelen die echt helpen zijn Keralit en hoofsolution van Kevin Baccon. Super spul. gebruik ik als het heel erg is. Heb ook zo'n eentje met kwetsbaare stralen en een ongeloofelijke smeerpot op stal. Is het heel nat dan spuit ik de straal eerst in met Blauw/violet spray. Ook zinkzalf droogt de straal in. Gaat het wat beter met de voet dan doe ik er strahlsan op van leovet. Ik heb een hele hoevenkoffer vol en kijk wanneer wat nodig is en dat gaat nu heel goed. verder voer ik Biotine. dat helpt ook wel wat
opala schreef:Geen ervaring, maar vlgs mij moet je de boel zeker niet gaan afsluiten, ook niet met teer. Zorg dat je paard zo veel mogelijk uit de box komt, zorg voor een droge bodem op stal, je paard voldoende beweging geven en ... haal - wanneer mogelijk - de ijzers er af. Hoeven zijn van nature ijzerloos.
broadway schreef:hahaha denk je nou echt dat dat alléén maar om spieren draait????
luxket schreef:nee hoor dat vind ik niet erg
luxket schreef:Xox schreef:Enkele zeer goede middelen die echt helpen zijn Keralit en hoofsolution van Kevin Baccon. Super spul. gebruik ik als het heel erg is. Heb ook zo'n eentje met kwetsbaare stralen en een ongeloofelijke smeerpot op stal. Is het heel nat dan spuit ik de straal eerst in met Blauw/violet spray. Ook zinkzalf droogt de straal in. Gaat het wat beter met de voet dan doe ik er strahlsan op van leovet. Ik heb een hele hoevenkoffer vol en kijk wanneer wat nodig is en dat gaat nu heel goed. verder voer ik Biotine. dat helpt ook wel wat
waar kan je die middelen bestellen en hoeveel kost dat ong... met die blauw violet spray droog je de straal zkr..
dan kan je het beste eerst goed schoonmaken laten drogen of insprayen en dan dat spul erop... en die strahlsan hoeveel kost dat...
alvast bedankt in ieder geval