Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
opala schreef:Hyaluronzuur bedoel je denk ik
, dat bedoel ik (oepsie spelfoutje)Esther28 schreef:opala schreef:Hyaluronzuur bedoel je denk ik
Ja, dat bedoel ik (oepsie spelfoutje)
Maar had jouw paard te weinig synovia?
Wat ik begrepen heb als een paard te weinig smeermiddels aanmaakt, en je gaat het belasten (dus bot op bot zonder smering) is de kans op artrose behoorlijk groot?
Dreamstreet schreef:Heel veel paarden "om mij heen" zijn ingespoten met hyaluronzuur, soms zelfs "voor de zekerheid". Betrof de uitspraak "voor de zekerheid" hier de bankrekening van de veearts? Ik heb nog niet gezien van de enorme hoeveelheid ingespoten paarden dat ze er beter van zijn geworden.
Ja, er lopen er een paar heel erg goed, fantastisch zelfs, maar dat komt omdat de ruiters hebben geleerd om het paard in balans/op zijn eigen benen te laten lopen. Klinkt wel heel erg simpel, dat geef ik toe! Simpel is het inderdaad niet om een instructeur te vinden die je dit kan leren.
Geen gelul in de krul en vooral je handen! laag zie ik de meeste instructeurs doceren..............
Hyaluronzuurinjecties zijn erg populair en het rechtrichten is volledig uit de mode! Bij een valse krul geven hyaluronzuurinjecties niet meer dan valse hoop....................................