Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mist schreef:Heb je de laatste maanden weleens teken op je paard gevonden ? De gevreesde teken die Borreliose (ik weet niet of ik het goed schrijf) veroorzaken zijn inmiddels ook in nederland aangetroffen en die kunnen ook dit soort verschijnselen geven.
Ik zou zelf mn paard nooit tegen Rhino enten, maar dat ter zijde
. Mijn paard is sinds een week af van het hoesten. Ze iwas 5 week geleden begonnen met hoesten en de DA kwam om alle paarden van stal een influensa prik te geven en hij had de mijne dat dus ook gegeven. Dat was dus wat nevernooitniet had moeten gebeuren! Mjn paard haar afweersysteem was al heel wat minder door blessure enz enz, en dan geeft hij mijn paard twerwijl ze ziek is ook nog eens een prik. Door die prik is het vast gaan zitten en kwam ze er maar niet overheen. Wij dus vorige week naar een kliniek met haar en hebben haar er direct overheen geholpen, ze hoestte diezelfde dag met rijden niet eens meer. Babootje schreef:Wat is het argument van de DA dat een reactie op het enten uitsluit?
Wat zegt je eigen gevoel? Ik vind het namelijk wel raar dat het paard ziek is geworden na de enting en dat de plaats waar hij was geent heel gevoelig was. M.n.van Rhino entingen kunnen paarden heftige reacties krijgen.
Weet je zeker dat dat niet wordt gezegd omdat men bang is voor aansprakelijkheid? Misschien 2nd opninion bij andere arts?