) gaan rijden met mijn paard. Tijdens het instappen merkte ik al dat ze iets anders liep als normaal. Toen ik aan draafde werd mijn vermoeden bevestigd, ze liep licht onregelmatig. Ik heb uiteraard direct mijn paard van top tot teen bekeken maar ik kon nergens verdikkingen, warme of pijnlijke plekken ontdekken. Ik heb ook mijn instructrice er even bijgeroepen en haar er naar laten kijken. Zij zei dat ze maar heel minimaaltjes onregelmatig was, zoals zij op het eerste oog kon zien vanuit haar rug of achterhand. Gezien de mate van de onregelmatigheid dacht zij aan kou die op de spieren geslagen was of wellicht een verrekking door een val oid. Ik heb nog even met haar gestapt en naarmate ze wat ''warm'' was gelopen werd ze steeds zuiverder. Vervolgens heb ik haar maar even onder het solarium gezet. Ik zal het de komende dagen even aankijken en rustig wat met haar stappen, mocht er geen verbetering in komen dan haal ik er sowieso een va bij.
Heeft iemand misschien ervaring met dit soort onregelmatigheid? Evt. door kou of stijfheid door een val oid? Eergister heb ik nog een bosrit met haar gemaakt en was er helemaal niks aan de hand. Verder was er dus ook helemaal niks vreemd aan haar te zien