Voor bovenstaande trajecten ben ik dus bang.
Veel onderzoeken, spuiten erin om gedeeltes te verdoven en slecht te constateren op foto's als het bovenin zou zitten.
Ik belast haar al weken niet, dus denk niet dat ik iets kapot maak. Heeft nu 4 weken rust, zie er bijna niks aan, maar dan ineens weer een voorzichtige stap.
Het is dus gewoon niet goed, maar best kans dat als ik iemand bel, dat ze dus goed loopt en dan wordt het zo zoeken, wat ik haar liever niet aan doe. (Gauw in de stress).
Als ze los in de bak is, ben ik wel eens bang dat ze zichzelf overbelast. Kan zo onwijs achterlijk draaien met haar rug en wilde bokkesprongen geven.
Ik heb er in al die tussentijd nog maar 1 x op gezeten en toen merkte ik niks. Dus geen belastingskreupelheid(Heb ik bij mijn andere paard wel eens gehad, dus ken ik) onder het zadel. Nee alleen 1 pas voorzichtig vanuit een zacht naar een harde ondergrond.En daarna een paar passen wat kort met re-voor.
Er moet toch iets zijn, dus ik denk dat ik een dierenarts ga bellen die tevens osteopaat is, zodat er op een ruimer gebied naar deze kwaal gekeken kan worden.
P.S; Sinds ze dit heeft krijg ik ze ook niet meer geladen in de trailer. Zou het verband hebben? Voor de klep staat ze stil en zet ze steevast li-voor, naast de klep waardoor je ze niet de trailer ik kunt laten lopen.
Ik heb het vermoeden dat de schuinte van de klep de evt. pijn verergert.
Als iemand nog visies heeft, hoor ik ze graag of een goede osteopaat die tevens dierenarts is en in zeeland praktiseert.
Er moet hier iemand zijn, maar ik moet het tel.nr. nog opzoeken.
Graag alleen een osteopaat die tevens dierenarts is, omdat ik nogal huiverig ben van alternatief zonder echt goede kennis van het paardenlichaam.