Ik heb een 5 jarig paard, super braaf beest. Alleen de laatste tijd zie ik iets aan hem. Het is een beetje vaag, maar ik denk dat hij last heeft van zijn schouder of bovenbeen. Hij buigt moeilijk in op links, af en toe dat hapt hij naar zijn schouder of loopt met overdereven stelling over de buitenschouder weg. Met borstelen vind hij het ook zeer onprettig als ik in die buurt kom. Hij is niet kreupel en ook niet onregelmatig, al vind ik wel dat hij een beetje kort loopt. Vandaag heb ik gekeken met longeren, en merk dat hij rechtsom ontspannen naar beneden loopt (zonder bijzet) en mooi over de rug draaft. Linksom wil hij liever galloperen en zijn rug weg drukken, als hij draaft is het een stuk minder ontspannen dan op rechts. Daar komt bij dat hij dus regelmatig met hoofd richting zijn schouder gaat (ook met poetsen), ik heb het idee dat hij mij iets aan wil wijzen. Ik vind het erg moeilijk om een conclusie te trekken, en zal hem voorlopig goed observeren. Wat vinden jullie dat ik moet doen???
Laatst bijgewerkt door Karin op 09-01-06 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt