mijn pony is dinsdag over gebracht naar een ander stal donderdag merkte ik dat zij een hele dik onderbene had vermoedelijk iets met haar pees gister naar de manege eigenaar gegaan om het te zeggen zei zei dat het mok was vandaag haald eik haar uit de stal en had ze bloed begin van de straal dus niet in de kootholte ik dee me hand langs haar been om te voelen of het nog dik was en er vielen gewoon wortels haren uit ze heeft nu ongv een kale plek aan beide kanten van het been zowel aan de binnenkant aan de buitenkant het is 10 cm
de manege eigenaar zie dat ik het met betadine scrub moet wassen dat ga ik dus morgen doen en heb ik vandaag gehaald
maar ik weet nu nog niet zeker of het wel mok of wat anders is? op haar vorige stal stond ze al 2 maanden binnen en heeft ze het niet gehad nu heeft ze er ineens last van? met rijden heeft ze er geen last van
Mies het heerste al bij ons op de manege erg, jef heeft spul ervoor van de dierenarts gekregen, zoals jij beschrijft zou het inderdaad mok kunnen zijn, ze kan het al hebben gehad, maar dat het nu pasb erger wordt.
Als dit een geval van mok is, kun je je vraag in het centrale topic stellen. Mocht het iets anders zijn, dan kun je je vraag opnieuw formuleren in een nieuw topic. Dit gaat nu op slot.