Kraker?? rugproblemen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Volkoren

Kraker?? rugproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 12:25

Het paard van een vriendin, die ik af n toe help, die lijkt nogal last te hebben van haar rug. Er is een arts bij geweest maar die heeft ons nog weinig op weg geholpen, wat over de rug geaaid en ga maar longeren aan n halstertje.. Daar zijn we dus weinig mee opgeschoten.

Nu is het paard echter opeens enorm vervelend als je zelfs maar een dekje op haar rug legt.. Voorheen trok ze zich er niks van aan. Met aansingelen werd ze gister helemaal gek.

Voordat we dus eigenlijk verder willen, willen we toch nog een keer laten kijken of er wat mis is. Nou heb ik een kraker aan t werk gezien en mee gepraat, alleen heb ik zijn nummer dus niet. Misschien dat iemand tips heeft, dit herkend en/of het nummer van Van Meeteren heeft??

Alvast bedankt..

mirjamvd

Re: Kraker?? rugproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:37

Van Meeteren ken ik niet maar wel wat andere krakers in omgeving utrecht.
weet niet of je dat ook interresant vind of wil je puur het nummer van die kraker?

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:16

Lijkt me verstandiger om er eerst een goede veearts naar te laten kijken voordat je een kraker op je paard loslaat.

divaatje71

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:12

Mijn tinker had pasgeleden soortgelijke problemen.Ik heb er een osteopaat bij gehaald en ze bleek zowel op de schoft als in t midden van haar rug beklemde wervels te hebben.Misschien een beter idee als een kraker?? Succes,groetjes Sylvia.

divaatje71

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:13

Kijk anders even op de site;www.osteopaard.nl
Nogmaals groetjes Sylvia
**een behandeling van ongeveer 3 kwartier kost 50 euro.

heleenxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:02

Sorry, ik hoor dit niet te zeggen op bokt. Krijg er vast weer problemen mee, maar moet het toch even kwijt!
De "osteopaten" achter osteopaat.nl hebben beiden de osteopathieopleiding niet af gemaakt. Zijn dus beiden GEEN osteopaten!

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:11

Dat bedoel ik dus! Ga eerst naar een goede DA en die verwijst je dan wel door naar een goede (gediplomeerde) kraker, osteopaat, fysio of what ever

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 14:54

dierenarts is al geweest.. wat mede een ostheopaat was.. die ons dus absoluut niet goed geholpen heeft

Ik ga niet uit het wilde weg roepen om er zomaar iemand bij te halen. Maar inmiddels na verschillende artsen etc.. en nog steeds niks geholpen te zijn.. En het paard lijkt er meer last van te krijgen..

Ik heb hem aan t werk gezien en goede dingen van gehoord.. Vandaar dat ik opzoek naar hem was.. Andere overweging is fotos van het paard dr rug te laten maken..

edit; tegenwoordig is een goede DA ook lastig te vinden.. Iedereen vind het van zn eigen dierenarts maar dr lopen een hoop kwakzalvers rond.. En degene die goed aangeschreven stond heeft ons dus ook niet geholpen..

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:59

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 18:19

Steffi vd Laarse zit in Utrecht, ze is gewoon DA + manueel therapeut + physiothereapeut + heeft ze een opleiding in accupunctuur.