Hoesten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ditta

Hoesten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 12:09

Preston hoest een beetje?
Is dit erg? Het viel mij gister ook op dat die een loopneus had, niet zo'n hele erge dat het snot er echt uit droop maar een paar druppeltjes.
Het snot zag er wel goed helder uit.
Verder heeft hij ook nog energie voor 2, iets te veel zelfs en ziet hij er niet echt duf uit!

geeek

Re: Hoesten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:12

heb je hem al getemeratuurd? als hij wat koorts heeft mag dat niet langer dan 2 dagen duren anders moet je even de DA erbij halen, verder gewoon even aanzien.. als de snot doorzichtig is dan is het vaak niet zo erg.. maar hou het wel goed in de gaten!@

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 13:51

Ah ja, het is weer de tijd van het jaar. Je kunt tegen het hoesten wat Foene Griek geven. Verder gewoon goed in de gaten houden.
Als het te lang duurt, de snot wordt dik geel of groenig of hij krijgt koorts wel even bellen naar de veearts natuurlijk.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:50

Ik heb je topic verplaatst van PP naar MD.

Ditta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 20:14

Oke, ik zit het nu al een paar dagen aan te kijken en eigelijk word het niet erger of beter.
Gewoon even goed in de gaten houden want hij voelt verder niet warm aan, heeft nog genoeg energie, kijkt niet dof uit zijn ogen en is gewoon nog kijkerig en eet en drinkt ook nog goed!

ElskedZ

Re: Hoesten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:16

Ik zou wel wat rustiger aan doen met je paardje.....Niet over zijn adem rijden of in het zweet.....Want hij is toch niet helemaal 100%....
Daarnaast zal ik als ik jou was, lekker een hoestmixje door zijn eten doen van Simicur.....Is altijd lekker....
Maar wees voorzichtig, want kan toch zo zijn dat wanneer hij koud vat, dat het wat erger wordt....

Succes.....

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 17:36

waarschijnlijk een verkoudheid, het heerst... voor de zekerheid de DA even bellen, misschien heeft ie meer onder de leden.

alex66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:11

temp in de gaten houden, zoveel mogenlijk frisselucht, niet in het zweed en als het niet binnen een week over is DA bellen

en laat je niet gek maken wij zijn ook wel eens verkouden en daar gaan we ook niet dood van

Kyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 19:06

Zou wel zijn temperatuur opmeten; want dat hij niet warm aanvoelt wil nog niets over zijn werkelijke temperatuur zeggen. Verder idd rustig aan doen, niet laten zweten en als het meer/dikker geel of groen snot wordt gelijk de dierenarts erbij.