tyson20 schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik ben een beetje bang,het zit nl zo.
Maart dit jaar is mijn vorige paard ingeslapen,die had hko 4 en ik had haar 9 maanden. Ik heb dit paard nu ook 9 maanden. Daardoor ben ik gewoon extra bang om weer een paard te verliezen.
Het bewijs tussen de klasses en de kans op kreupelheid is nog nooit echt bewezen!!!!!!!!! Ooit heeft een slimmerik dat bedacht maar de rekenwijze klopt voor geen kant en de steekproef ook niet.
Kijk verder dan de veearts.
Een andere manier van rijden kan echt wonderen verrichten. Mijn paard liep al ruim 1,5 jaar onregelmatig. Een sportcarriere is afgeraden door de veearts. Ik kreeg een nieuwe instructeur en na 15 minuten liep ze niet één pas meer onregelmatig. ze was teugelkreupel en belastte daardoor haar voorbenen teveel.
Dit weekend start ik weer in de dressuur. Ik heb er even uitgelegen omdat ik de nieuwe rijmethode onder de knie moest krijgen. Als alles goed blijft gaan laat ik haar klinisch keuren en grote kans dat ze dan wordt goedgekeur!!!
Het hoeft dus echt niet het einde te zijn. stel er komt iets naars uit kijk dan eens of antoine de bodt je kan helpen. Niet iedereen is er wild van omdat hij wellicht wat populair is maar hij heeft al veel goede resultaten geboekt. Kijk maar eens op zijn site: www.hoefkatrol.com
Ik leef met je mee en hoop dat het allemaal goedkomt.
Nogmaals als er iets vervelends uit het onderzoek komt kijk dan verder of iemand anders je kan helpen.