hoefkatrol,slijmbeurs,pees

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annebritt

hoefkatrol,slijmbeurs,pees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 21:30

mijn paard movére is vorig jaar in feb. in een spijker getrapt hij is helemaal zijn been in gegaan en heeft zijn heofkatrolbeentje,de bursa's en een pees beschadigt In de paardenkliniek in Lienden waar hij 3weken heeft gestaan is hij 4x geopereerd en behandelt. De artsen zeiden dat het tijd ging kosten maar dufde niks te zeggen over of het goed kwam of gedeeltelijk of miss helemaal niet. In de kliniek hebben ze gezegt dat een 4de operatie niet kon als hij niet zo sterk was geweest hij herstelde ook sneller dan verwacht en dat is hij ook zeker hij kwam altijd overal wel weer boven op maar dit is toch iest anders Ik mag alweer een beetje wat met hem doen stappe af en toe beetje draven omdat het sosm een heet hoofdje is en hij niet veel gereden word en maar heel even blijft hij sosm een kwartier lang dribbelen vooral buiten dan krijg je hem niet stil dus dat geeft ook wel wat aan als hij pijn heeft zou hij dat niet doen denk ik. Hij houd zijn been nog steeds af en toe op rust (rechts achter) maar is dat gewenning of heeft hij dan toch pijn soms in de bak gaat hij met zijn staart slaan das ook geen goed teken. Nu bijna een jaar verder wil ik toch dat iemand er naar kijkt me helpt of advies geeft. Er hebben wel mensen naar gekeken das al wel even geleden om het herstel te bevorderen ik wil het beste voor mijn lieverd
heeft iemand ervaring met zo'n geval of iest in de richting.....