Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

loutjuh schreef:wat dacht je ervan om je dierenarts te raadplegen? Wat heeft ze precies? een bultje onder de huid of wat?
Jaro_Lover schreef:Ik zou het niet weten.. het enige wat ik denk is dat je er raad van de dierenarts bij moet vragen en dat je er waarschijnlijk wel VeeL behjandelingen moet komen. Maar dit weet ik niet zker. Het lijkt mij het meest logische
Ibbel schreef:Jouw verzorgpaard heeft een sarcoid. Dat is idd een huidkanker, maar geen agressieve vorm. Als het niet in de weg zit, lekker laten zitten. Behandelen heeft meestal tot gevolg dat het wel agressief wordt. Er is via een DA in Engeland een bepaalde zeer speciale (en dure) zalf verkrijgbaar die wel goed werkt.

Ibbel schreef:Ja, ik heb uiteraard op basis van die foto dat geschreven. Ik ben geen helderziende nl.
IK heb zelf ook een paard met een sarcoid. Ze is nu bijna 21, en het sarcoid is op haar 6de ontstaan. Ze heeft nergens last van.
lolclub schreef:kijk eens bij dit topic,
viewtopic.php?f=3&t=509842
die heb ikzelf laatst geplaatst,
er wordt ook in verwezen naar andere topics en naar de engelse site waar de zalf vandaan komt.
mijn paard heeft net zoiets namelijk....