het is haar eerste nestje met 2 kleintjes de 1ne was al overleden de ander was echt ijs en ijs koud!
die heeft me moeder mee naar binnen genomen want anders zou hij echt doodgaan.
we zouden hem eigenlijk warm maken en daarna weer bij de moeder leggen.
maar als je dan toch bezig bent duurt het toch langer dan verwacht en ga je het toch zelf eten geven omdat het honger heeft.
maar dan krijgt de kleine de geur van jou en de moeder zou er toch niet voor zorgen, dus dan zou je het kunnen proberen er zelf voor te zorgen maar dat is natuurlijk wel een hele optie!
gister avond om 7 uur kwam het ijskoude zwakke diertje in mijn handen terecht, meteen een was handje in de magnetron en het beestje in het was handje leggen.
zo elke keer washandjes verwisselen.
jegaat er dan al bijna vanuit dat het beestje toch niet meer leeft want zo zwak en koud.
daarna het hamsterhuisje gepakt en hele zachte watten erin die ook warm gemaakt in de magnetron.
daar het knijntje ingelegt en zo kwam maaike op het idee (anna_jelly) om er een rode lamp boven te zetten ik denk dat dat zeker wel 75% geholpen heeft om dat diertje in leven te houden.
ik heb echt een onrustige nacht gehad om het uur of om de 2 a 3 uur moest ik voeren en de watten warm maken, erg vermoeiend slaap je net word je weer wakker gepiept door de timer van je telefoon

maar je ziet het de kleine is erg warm nu heeft net weer lekker gegeten ik had melk gekookt en verdunt wet water en een beetje suiker dat krijgt hij/zij nu
hij/zij ziet er gezond uit maaike heeft me ontzettend goed geholpen die wil ik ok echt bedanken en ook alle stukjes van verschillede dierenartsen!
maar hoe moet ik nu verder blijven gaan en wat voor ander eten moet ik hem/haar gaan geven?
hebben jullie nog tips alles is welkom!!