Verbening van de hoefkraakbeenderen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xUbenterx

Verbening van de hoefkraakbeenderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 19:40

Ik moet voor school( zit op paardenhouderij in Nijmegen) een verslag over verbening van de hoefkraakbeenderen maken. Er is alleen 1 probleem, ik kan bijna niks vinden hierover. Als jullie een site of zo weten, of zelf informatie hebt, laat het mij dan weten!!!

Vayo

Re: Verbening van de hoefkraakbeenderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:53

Hoi,

dan moet je toch echt eens beter leren googlen hoor Nee er is inderdaad niet echt veel over te vinden. Ik heb wel één goede en duidelijke website gevonden met foto's. Kijk ook eens op www.dierennieuws.nl en dan bij paarden en dan zoeken. Typ dan hoefkraakbeen of verbening in. Er staan ook wat medicijnen, misschien kun je daar iets meer over uitzoeken. Veel succes en ik hoop dat je een goed punt er voor krijgt!!!

http://www.hoofcare.nl/map_voor_hoefpro ... deren.html

http://www.dierennieuws.nl/vrg/dd/04/daatw425.htm

xUbenterx

Re: Verbening van de hoefkraakbeenderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 16:24

ja, maar bij die hoofcare, kan je dat niet kopieren, en ik zoek niet alles over te typen... En ik zou t wel relaxd vinden om wa plaatjes te hebbe, maar die kan je nie van hoofcare kopieren, erg irritant is dat!
Maar bedankt!!

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:43

als je je prive email adres pb't kun je van mij een rontgenfoto + gewone foto krijgen van VvdHKB, maar wel beloven hem niet verder te verspreiden dan je eigen werkstuk

Hoofcare was het beu dat hun foto's op allerlei site's van zg "genezers" terecht kwamen (ongevraagd). Als je hen echter mailt met deze vraag, dan kan ik me niet voorstellen dat ze je niets zullen toesturen !

Sione

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:38

Mijn paard heeft verbening hoefkraakbeenderen.
Heb wel rontgenfoto`s voor je........