wie kan mij helpen ????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

melishorse

wie kan mij helpen ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 22:04

hallo paarde liefhebbers

ik heb een vraagju mijn verzorgpaard is ongv nu al 3 tot 4 maand kreupel maar nu heb ik er weer in de les op gereden en toen zeiden ze dat als ik been gaf dat hij beter liep dat het aleen maar stijf leek maar als hij gewoon in de bak stapt met of zonder er iemand op dan is hij stok kreupel maar hij stond ook op hoefijzers die zijn er toen of gegaan en toen stond ie op rust maar hij krijgt binnu kort weer hoefijzers duzz ik hoop dat hij niet meer kreupel is maar wie weet mis wat het kan wezzu groetjes mlis

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:11

Hoe oud is je paard? Waaraan was hij kreupel (welk been, pezen, botten, verstapt, overbelast, hoefzweer, enz.), is er iemand bij geweest (DA, hoefsmid), hoe stapt/draaf hij op het harde en op een kleine volte? Ga zo maar door.
Met de info die jij geeft, kunnen wij niet via internet zeggen wat er met je paard is. Dat is voor een DA die het paard ziet, soms al moeilijk te bepalen...

heleenxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:26

Ga er maar liever niet meer mee rijden. Eerst maar een medisch checken! Ja, je kan hem er misschien doorheen rijden, maar je kan het er ook alleen maar erger mee maken!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:47

Vriendelijk verzoek: Besteed de tijd die je over hebt als het dier kreupel staat aub aan Nederlandse les....

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 00:40

ik zou iig niet op een kreupele pony rijden... eerst de DA laten kijken in ieder geval...

Mickey

Re: wie kan mij helpen ????

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 12:41

melishorse schreef:
hallo paarde liefhebbers

ik heb een vraagju mijn verzorgpaard is ongv nu al 3 tot 4 maand kreupel maar nu heb ik er weer in de les op gereden en toen zeiden ze dat als ik been gaf dat hij beter liep dat het aleen maar stijf leek maar als hij gewoon in de bak stapt met of zonder er iemand op dan is hij stok kreupel maar hij stond ook op hoefijzers die zijn er toen of gegaan en toen stond ie op rust maar hij krijgt binnu kort weer hoefijzers duzz ik hoop dat hij niet meer kreupel is maar wie weet mis wat het kan wezzu groetjes mlis

Wanneer je allereerst eens begint met in normaal Nederlands te typen zoals het volgens de regels van bokt.nl ook hoort, zul je vast meer bokkers krijgen die antwoord willen geven.

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 00:08

*Heeft erge koppijn na lezen*
Alsjeblieft zeg,lees eens de boktregels!
Afijn,wat ik er kon op uit maken is dat je vzpaard kreupel is nadat je de ijzers erafhaalde en voila,daar heb je je antwoord.
Ga voorlopig niet meer rijden maar stap op asfalt