Hoesten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jolanda23

Hoesten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 21:00

Vaandaag was ik buitenrijden en m'n paard hoeste een paar keer, van de week deed hij dit ook al .. Hij lijkt verder in orde maar ik vind het toch niet helemaal fijn en weet niet of ik me erover zorgen meot maken een stalgenootje adviseerde me hoestdrank gewoon voor mensen, is dit wel goed of hhebben jullie nog tips?

ferah2001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:31

Ik zou het gewoon nog even goed in de gaten houden. Niet gelijk beginnen met allerlei middeltjes enzo

Dreamer6

Re: Hoesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 13:02

Je kunt ook Foene Griek geven dat is goed voor de luchtwegen en
kan nooit kwaad!

shaneen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 14:39

waarschijnlijk is de keel wat geirriteerd, beste dat je kan doen is nat hooi geven om verdere irritatie tegen te gaan, evt kan je een thijm hoest siroop geven van het kruidvat, je moet voor de rest goed oppassen met humane hoest middelen.... maar je paard hoest niet steeds dus ga je het onderdrukken en heb je het misschien niet door als er ernsigere dingen zich aan het ontwikkelen zijn... succes

Lynnlovesyou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:50

Mijn paard doet het soms ook ( vooral in de winter ) maar alleen juist als ik aandraaf en dan 3 maal ongeveer ,.., is er iets wat je kan geven maar dan niet vermengt met het eten ?

gr lynn

RoozJ

Re: Hoesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 15:22

Hoi,

Mijn paard hoeste ook, ik raad je de Foenegriek/Foeneknof af, dat is poeder/vlokjes en dat is niet egt handig. Mijn opny had het heel erg9 vorige baas had neit goed behandel) en was bijna dampig maar gewonen hoestdfrank van de Kruidvat is ook goed!

Suc6!