Nu loopt ze al een poos (ik heb haar vanaf april, en het begon in mei) kreupel. Niet geweldig kreupel en ook niet continue. Nu loopt ze al weer kreupel vanaf oktober en nu pas wil de dierenarts echt verder gaan met de onderzoeken. Dit omdat het zo weinig kreupel (meer 'niet rad') was dat ze bang waren met inspuitingen toch niet een gewenst verschil te gaan zien. Dus als ze zouden verdoven en ze loopt toch al niet echt kreupel dat ze dat verschil bijna niet zullen zien. Nu is afgelopen dinsdag voor de derde keer de dierenarts erbij geweest en deze kon nu goed uitverdoven en het was inderdaad over bij de tweede verdoving, dus ter hoogte van de kogel. Dus nu is met zekerheid vastgesteld dat het om de kogel gaat. Nu had de dierenarts een waarschijnlijkheidsdiagnose van artrose. A.s. woensdag komt e-digit om foto's te maken van beide onderbenen. Heeft iemand ervaring en zou dit door de vroegere ondervoeding kunnen komen. Wat kun je nog na artrose. Ze loopt nu echt slecht, ook in stap. Ik heb zo'n gevoel dat ze misschien nooit meer goed gaat lopen. Wie weet iets meer van artrose, je leest er nml weinig over op internet. En ik weet heus wel dat ik moet afwachten tot woensdag maar ik kan dat zo slecht, wil graag van jullie horen als je ervaring hebt met artrose.
dus daar kun je niet echt naar kijken of omdat je de stokmaat noemt een oordeel overvellen