Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(Zuidhorn is trouwens vlakbij waar ik woon, Oostwold) Ullwinn schreef:Maar er is nu ook Rhino in Peize geconstateerd zag ik op Medisch, dus dat is al een heel eind dichterbij(Zuidhorn is trouwens vlakbij waar ik woon, Oostwold)

SANEX schreef:Hij is laatst nog op een keuring geweest met meerdere paarden uit het noorden.
magic_lover schreef:Ullwinn schreef:Maar er is nu ook Rhino in Peize geconstateerd zag ik op Medisch, dus dat is al een heel eind dichterbij(Zuidhorn is trouwens vlakbij waar ik woon, Oostwold)
Dat is helemaal niet zeker!!
*zeg het maar even voordat iedereen weer verder gaat denken*
Er is een stal gesloten, maar niet zeker of het daar is, dus misschien gewoon uit voorzorg gesloten![]()
ontopic:
Ik zou ook even een beetje opletten met net nu een paardje te kopen,
Ik zou Persoonlijk ook even wachten tot het meeste onder controle is.
Billy schreef:Er staat dat er een melding is, niet dat het bevestigd is.
tienus63 schreef:SANEX schreef:Hij is laatst nog op een keuring geweest met meerdere paarden uit het noorden.
Eeeuuhhh, ik dacht dat paarden en ponies al maar volledig geënt en gechipt aan keuringen e.d. mogen deelnemen. Volledig geënt tegen influenza bedoel ik dan.
Ik denk dat je hem wel op kunt halen, als er geen rhino in ZW drenthe had je hem ook opgehaald, alleen omdat je het nu weet dat het DAAR is, ga je twijfelen. Misschien wel een beetje simpele theorie, maar wel zinnig.

Jaduuh schreef:Heb je je paardje al ingeent Ullwinn ?
En uhm, ik zou ook nog even wachten als ik de TS was
Ullwinn schreef:Jaduuh schreef:Heb je je paardje al ingeent Ullwinn ?
En uhm, ik zou ook nog even wachten als ik de TS was
Dat wel, maar ik weet niet hoe lang geleden dat was, in ieder geval voordat ze drachtig werd. Drachtige merries kan je zowiezo niet enten tegen Rhino volgens mij.
Ullwinn schreef:Billy schreef:Er staat dat er een melding is, niet dat het bevestigd is.
Okee, sorry, ben gewoon een beetje ongerust, omdat het wel erg dichtbij en in ik dus een drachtige merrie heb.