zou dit kunnen? (warm been)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

zou dit kunnen? (warm been)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 18:54

hoihoi

telkens als ik mijn pony met zon uit de paddock haal (vandaag dus ook) is haar pikzwarte voorbeen best warm en de rest niet (zijn meer wit) en ze is er niet gevoelig op ofzo en na het rijden is hij net als de andere benen, ik kon er niet een verklaring voor vinden dus ik dacht misschien komt het wel door de zon die erop schijnt.. of ben ik nu gek!

Armaris

Re: zou dit kunnen? (warm been)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:14

Bonny4life schreef:
hoihoi

telkens als ik mijn pony met zon uit de paddock haal (vandaag dus ook) is haar pikzwarte voorbeen best warm en de rest niet (zijn meer wit) en ze is er niet gevoelig op ofzo en na het rijden is hij net als de andere benen, ik kon er niet een verklaring voor vinden dus ik dacht misschien komt het wel door de zon die erop schijnt.. of ben ik nu gek!

Volgens mij kan dat wel,aangezien dat been echt zwart is en zwart zon aantrekt,is je paard verder nog zwart?Maar dan bedoel ik op delen waar de zon 'aankan',is het daar verder warm?

Bonny4life

Re: zou dit kunnen? (warm been)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 19:15

Blue_Star schreef:
Bonny4life schreef:
hoihoi

Volgens mij kan dat wel,aangezien dat been echt zwart is en zwart zon aantrekt,is je paard verder nog zwart?Maar dan bedoel ik op delen waar de zon 'aankan',is het daar verder warm?

ehm... ja bij een ander wit been zit ook wat zwart maar dat is minder warm, verder zijn de achterbenen bovenaan ook wat zwart en voelen dan ook aardig warm aan ja. verder is ze alleen bruin.