Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en dan zal ik hem eens vragen hoe het heet e.d.
Het is echt niet veel en ze schijnen het ook nog lekker te vinden ook. Ik heb die lege ampullen weggegooid, dus ik kan alleen nog maar even morgen de rekening gaan opzoeken, daat staat het precies op. Toen we de veulens hebben afgespeend hebben de merries eerst maar eens acuut geen brok meer gekregen, alleen gras op het land en hooi op stal. De omstandigheden iets verzacht door er een paar wortels en appels bij te doen. de andere dag die ampullen gehaald en klaar was alles, heel frappant. Wij blij, merries blij. Toch hebben we ze tot ongeveer 14 dagen erna geen hardvoer gegeven en toen weer langzaam begonnen met hun normale brokjes in kleine porties. Tijdens de dracht krijgen ze vanaf de vijfde maand zo langzamerhand merriebrok totdat de veulens worden afgespeend. Ik meld me morgen wel als ik de rekening heb gevonden. Valt niet mee met je armen in het gips en een beschikbare vinger om te schrijven