Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb in mei dit jaar mijn reiki 1 gehaald. Echt super gaaf om te doen. Mijn paard laat het alleen niet zo goed toe, hij sluit zich er voor af. Heel erg jammer. Af en toe lukt het wel. Ik vind het altijd zo grappig, dat als ik zijn buik doe, dat die dan altijd begint te rommelen.
...
Vonnie84 schreef:Mijn paard laat het alleen niet zo goed toe, hij sluit zich er voor af. Heel erg jammer. Af en toe lukt het wel.
). Onze merrie wilde het ook eerst niet goed accepteren tot ik van iemand de tip kreeg om heel veel te aaien en daarbij hele kleine reiki stroompjes mee te sturen en vooral ook steeds haar te vertellen wat ik aan het doen was. Ze begon het toen merkbaar sneller en makkelijker te accepteren.Feufollet schreef:Ik gebruik Reiki ook bij mijn dieren (en gezin). Onze merrie wilde het ook eerst niet goed accepteren tot ik van iemand de tip kreeg om heel veel te aaien en daarbij hele kleine reiki stroompjes mee te sturen en vooral ook steeds haar te vertellen wat ik aan het doen was. Ze begon het toen merkbaar sneller en makkelijker te accepteren.
Misschien ook een tip voor jou?
Speciaal op mijn verzoek, omdat ik wist dat hij het niet goed toe zou laten. Ik vertel hem ook altijd dat ik hem reiki ga geven en als hij niet meer wil, dat hij dan een stap opzij moet doen. Dan hou ik ook altijd meteen op.