Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het arme paardje toch
FleurBscht schreef:Voor de geinteresseerden onder ons:
Dit was het voorgaande topic over dit paardje, met foto's van haar bult.
viewtopic.php?f=3&t=503644&hilit=
Ik hoop dat Joyce snel weer beter is!Het arme paardje toch
crossmonster schreef:en liefst nageeflijk van voren
rozahorse schreef:Mag er gelukkig wel op zitten dat scheelt ze heeft mege veel energie
rozahorse schreef:nou bij deze niet die gaan rondjes om je draaien dus is erop veiliger en zijn ze ook wat rustiger
dat gaat me me leven kosten.
Kris25 schreef:Wat iedereen hier zegt, heel veel stappen op het harde. Voor en na het stappen minimaal 20 min afspuiten met koud water. Het licht aan de mate van de irritatie hoe lang zoiets duurt. Als het een lichte irritatie is, ben je er met een week of drie helemaal van af. Bij een ergere irriratie kan het veel langer gaan duren. Heel veel succes!
rozahorse schreef:nou bij deze niet die gaan rondjes om je draaien dus is erop veiliger en zijn ze ook wat rustiger

Blue_Star schreef:rozahorse schreef:nou bij deze niet die gaan rondjes om je draaien dus is erop veiliger en zijn ze ook wat rustiger
Vandaar dat ik er ook niet op gaat
Hij draait rondjes rond je,dat gaat nog goed hoor,je kan hem draaien wanneer je wilt maar als je erop zit?
Hij kan zijn bit vastnemen en op hol slaan dus dat risico zou ik ook niet nemen als ik jou was.Ik ben blij dat mijn vzpaard kalm is MAAR toch ben ik het meest bang als ik erop gaat
Dus vandaar.