gisteren is er iemand gekomen die ik gevonden had op het internet die een diploma hadom te scheren mijn Bentlytje komen scheren. omdat het zijn eesrte keer was en onrustig was enzo hebben we verdoving gegeven. het was een soort pasta, ze zei dat het een verdoving hoevelheid was voor een paard maar dat het geen kwaad kon om het aan een pony te geven. na een uurtje was hij rustig en zag hij er suf uit. toen maar begonnen met scheren. toen ze klaar was legde ik direct 2 dikke dekentjes op. toen ik hem naar de stal liet stappen wankelde hij van lings naar recht. ze zij dat de werking er wel zal uitgaan na een paar uur maar rijden mag ik natuurlijk niet, wat een beetje normaal is.Toen ik hem dan later op de avond ging eten geven zag ik dat hij aan het bibberen was ! hij stond te trillen op zijn arme beentjes. ik dacht dat hij koud had dus nog maar een onderdeken gelegd. de volgende morgen stond hij daar nog steeds te trillen, en zijn ogen zagen er nog zo sufjes uit. toen merkte ik ook dat zijn ademhaling opviel, hij ademde nogal geforseerd en soms knorde hij tijdens het uitademen. kheb mijn papa er dan maar is bijgehaald, hij denkt dat het gewoon een overdosis is van die verdoving en dat we zullen zien morgen. Eten enzo doet hij nog allemaal. ik ben zo ongerust
koud kan hij toch niet meer hebben??? mja