Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
shaneen schreef:weet je zeker dat ie een maagzweer heeft? zo ja gastrogarde en pronutrin werken hier heel goed tegen, de gastro garde is wel heel duur!!
Anya schreef:De enige manier om het zeker te weten is een DA laten kijken. Een zweer kun je vaststellen. Pas na een juiste diagnose is juiste behandeling mogelijk.
, ze was heel mager dus voerden we haar redelijk bij, maar de va zei dat dat te zuur was voor zo'n beestje(??), ook de stress was een mogelijke factor (hoewel we het spenen altijd geleidelijk doen en ze leeftijdsgenootjes bij haar had) vooral omdat het al ngevoelig beestje was. Nu ja wij hoefden niet naar de kliniek maar de va gaf haar nbehandeling die duur was maar het was dan ook rap opgelost, maar je moet altijd opletten want ze blijven er naar het schijnt gevoelig aan (die van ons heeft gn last meer gehad sindsdien) Vonnie84 schreef:Ik heb ervaringen met een holistische man en een maagzweer. Voor meer info PB maar.
RaQuKA schreef:Vonnie84 schreef:Ik heb ervaringen met een holistische man en een maagzweer. Voor meer info PB maar.
Bedankt maar zo'n iemand ken ik ook via een kennis.
kris_ schreef:Hoe gaat het intussen met de pony Karin?
ruitje schreef:Het kan ook zijn dat meerdere paarden last hebben van een maagzweer toch?
Stress of slechte voeding, daar kan de hele stal last van hebben, niet?
Kris25 schreef:Als hij echt een maagzweer heeft, dan moet hij lekker de hele dag de wei op en dan kun je maagcompositum bestellen bij de paardendrogist. Dat werkt erg goed. Is hij toevallig ook aan het luchtzuigen? De meeste luchtzuigers doen dit nl omdat ze maag pijnhebben.
Je zegt dat hij slecht eet, is zijn gebit wel goed?