Hoi,
Ja je kunt wel iets van een equibal in de stal leggen. Deze bal is erg duur (€86,00 bij divoza), maar er zal vast een goedkopere variant zijn. In de stal kun je de pony natuurlijk vrij weinig laten bewegen en het zal weinig helpen aan stalbenen, maar het is natuurlijk iets leuker. In die bal kun je brokjes in doen en als de pony met haar de neus de bal rolt vallen deze eruit. Sommige vinden het geweldig, maar sommige paarden raken er zwaar gefrustreerd van!!!

Ik snap dat de pony nog heel actief is en je kunt haar ook best lekker doorrijden, maar dan moet je het wel heel regelmatig doen. Anders krijg je spierverzuring met als gevolg stalbenen, net als nu. Nu zou ik niet meer doen dan veel stappen, een beetje draven en een rondje galop doen en niet langer dan 30 min rijden. Spuit na het rijden trouwens de benen af met koud water dit helpt ook een beetje tegen de zwelling. Het is gewoon heel erg belangrijk dat de pony dagelijks wat uren buiten haar stal kan lopen. Al is het wat stappen aan de hand. Kan de pony daar niet in de bak en waarom mag ze met goed weer maar 3 keer per week in de wei? Juist voor een wat ouder paard met stalbenen is het ontzetten belangrijk om heel regelmatig te bewegen!!!! Ik snap dat het ontzettend frustrerend moet zijn voor jou. Ik denk dat de beste oplossing is om iemand in de buurt te zoeken die haar buiten jou regelmatig beweging wilt geven.
Ow als je gewoon op het forum zit zie je links boven onder het icoontje 'nieuwe berichten' staan. Dit zijn je privéberichten die mensen naar je sturen. Rechtsboven zie je 'bekijk je eigen berichten'. Hier staan alle topics die jij geopent hebt of waar je op gereageerd hebt onder elkaar. In de rechterkolom staat wie en wanneer er voor het laatst gereageert heeft. En dan kun je nog als je een reactie typt bij 'post reply' onder het tekstblokje wat dingen aanvinken. Als je 'stuur mij een email als er een antwoord is geplaatst' aanvinkt krijg je dus een email als er nieuwe reacties zijn. Ik hoop dat het allemaal wat duidelijker is