Mijn pony heeft dit ook, bij het lopen hoor je z'n gewrichten knakken!
Volgens mijn hoefsmid kan dit geen kwaad. Dat zelfde heb ik ook in de Bit gelezen. Daarin stond het volgende antwoord:"Het knakken van een gewricht is meestal een onschuldig symptoom. Het paard heeft er geen last van en het heeft ook geen consequenties zoals overbelasting en vroegtijdige slijtage of kreupelheid." Dit ging wel over het knakken van de gewrichten in de benen, maar ik denk dat dat geen verschil uitmaakt.
verder is hij wel fit enzo maar hoorde t pas. heb m pas terug thuis. met voetjes geven knakte t en zijn nek ook dus zat al te denken dat hij heel wat zou hebben...maar hou t in ieder geval wel in de gaten...
in princiepe kan het geen kwaad, vaak komt het door lucht dat er tussen zit, of door de groei, als de da er een keer is voor de enting zou ik hem een keer laten kijken, dan is ie er toch al en het is nu geen spoed ofzo, succes met je veulen..
oke..hij is heel hard gegroeid 1.40 is ie nu een 11 maanden zijn ouders zijn 1.48 en 1.52.. als er een op stal is zal ik t wel vragen. hij is pas geent....maar toen merkte ik er nog niks aan