drainage compositum

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

drainage compositum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 10:02

wie heeft er ervaring met dit middel?

---Drainage compositum wordt ingezet bij huidproblemen, een verstoord immuunsysteem en veelal bij chronische aandoeningen die worden veroorzaakt door een overschot aan afvalstoffen. Drainage compositum ondersteunt en stimuleert de functie van lever, nieren en spijsvertering en de werking van het lymfestelsel.--

ik wil het gaan gebruiken voor mijn pony met zomereczeem die nog steeds schuurt en overal schilfers in de manen heeft die steeds weer terugkeren...

ellepel

Re: drainage compositum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 13:21

* schop *

pilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 14:25

nou goed ik dan maar niet voor de klacht die jij omschrijft.

Het heeft wel geholpen. (Ik kreeg de druppels van Steffi vd L + nog wat anders en iets gemaakt van haar eigen bloed. Ze was toch al opgegeven door de DA dus wat had ik te verliezen, ik wilde gewoon alles geprobeerd hebben en kwam zo daar terecht. Ze is meer dan opgeknapt en al 3 jaar stabiel. Ik geef nu 2x per jaar een flesje en laat haar 1x per jaar checken door haar. Alles is nog steeds onder controle na jaren (10 ofzo...........) tobben en mega veel rekeningen van de Da.

Bij haar werkte alle organen slechter dan slecht, een hele vieze schilferig huid en dat is nu voorbij!

Ik begon met 2 flesjes achter elkaar van alles.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 14:26

kijk daar heb ik wat aan!!!

wil gewoon meningen horen van mensen die het gebruikt hebben,maakt niet uit waarvoor en wat ze ervan vinden.

ik heb al goede berichten gehoord en fijn dat t bij jouw dier ook goed werkt!

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 14:30

ik heb nier compositum gehad van steffie vd laarse om zijn nieren te kalmeren of zoiets hij werd er super rustig van

dirke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 18:38

ik geef het nu ongeveer een week aan mijn friese merrie die dit moest hebben van de fysiotherapeut, omdat haar spijsvertering van slag was en daardoor veel last had van buikpijn.
Ik zal je op de hoogte houden hoe ze reageert op dit middel, omdat het nu nog te kort gebruik om er wat van te kunnen zeggen

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 18:40

Voor mijn headshaker gebruikt.

in combinatie nmet 4 andere middelen. Ik kan niet zeggen welk middel nu heeft geholpen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 19:16

ik ben vandaag dus wel al begonnen met dit middel.

ik heb het gewoon via de paardendrogist besteld, ben heel benieuwd wat het gaat doen, heb het idee dat m'n pony nogal wat afvalstoffen heeft die hij niet kwijt kan en die zijn huidproblemen veroorzaken

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 20:47

Hoi,

Mijn paard werd er super onrustig en boos van !!! Kennelijk heeft hij zoveel afvalstoffen dat zijn lichaam te veel werd belast door de drainage comp. ?! Ik durfde het daarna niet meer te geven.
Maar misschien duidt juist die reactie erop dat het wel goed voor hem was......? In ieder geval had ik een bijtend paard door de drainage comp, , dus kijk uit.

Oohw, hij had het ook bij detox van de paardendrogist.

Groetjes,

Maris

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 21:50

Maris schreef:
Hoi,

Mijn paard werd er super onrustig en boos van !!! Kennelijk heeft hij zoveel afvalstoffen dat zijn lichaam te veel werd belast door de drainage comp. ?! Ik durfde het daarna niet meer te geven.
Maar misschien duidt juist die reactie erop dat het wel goed voor hem was......? In ieder geval had ik een bijtend paard door de drainage comp, , dus kijk uit.

Groetjes,

Maris

Ik heb het ook gebruikt bij mijn paard en ga het nu bij mijn 2e paard gebruiken.
Gewoon om de boel even weer op te schonen.
Ik had zeer goede ervaringen bij schimmel en mok.

Bijwerking is dat je paard er hoofdpijn van kan krijgen de eerste week, raar maar waar. Misschien dat jou paard daarom ander gedrag liet zien ?
Het was mij voorgeschreven door Erik Laarakker

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 10:24

ik ben benieuwd..zal es opletten of ik bij mijn pony ook een gedragsverandering merk..

zo ja dan weet ik tenminste waar het van komt.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 21:17

kiana schreef:
Maris schreef:
Hoi,

Groetjes,

Maris

Ik heb het ook gebruikt bij mijn paard en ga het nu bij mijn 2e paard gebruiken.
Gewoon om de boel even weer op te schonen.
Ik had zeer goede ervaringen bij schimmel en mok.

Bijwerking is dat je paard er hoofdpijn van kan krijgen de eerste week, raar maar waar. Misschien dat jou paard daarom ander gedrag liet zien ?
Het was mij voorgeschreven door Erik Laarakker

Die hoofdpijn, zou idd goed kunnen. Ik denk dat mijn paard zoveel afvalstoffen in zich heeft , dat hij door de drainage comp te sterk ontgifte met als gevolg b.v. hoofdpijn idd.
Maar ik gaf het hem op eigen gelegenheid en durfde er daarom niet mee door tegaan. Stel je voor dat het echt niet goed voor hem was !

groetjes,

Maris

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 21:20

Heb het bij mijn gebruikt met zomereczeem. Ik heb een 2e kuur meteen erna gegeven want hij begon vreselijk te schuren toen het fles je op was.

Nu krijgt hij het niet meer maar in het voorjaar doe ik nog een kuur.
Had het idee dat het wel hielp.

Bij mijn paard bleef de huidplooi ook staan als je die vastpakte. Dat was dan ook over.

Nu krijgt hij aangepast voer en is zijn huid ook goed.

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 23:26

Ik gebruik het nu ook. Ik gebruik het samen met pro-bioforte en zink zwavelpasta tegen mok.
Het schijnt ook heel goed te zijn als je paard niet helemaal lekker in zijn/haar vel zit.

Jits

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 11:02

Ik heb het op aanraden van Erik Laarakker gebruikt, toen mijn paard daar behandeld werd. Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt aan mijn paard.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 11:59

Ik heb het ook gekregen van Erik Laarakker, omdat mijn paard geopereerd was en de antibiotica uit zijn lijf moest. Het middel is echt geweldig en mijn paard is er enorm van opgeknapt!

Nicole85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 19:22

wij hebben het voor de hond gebruikt, die had last van een schilfere huid en dit hielp goed

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 19:35

Myrdal schreef:
Ik gebruik het nu ook. Ik gebruik het samen met pro-bioforte en zink zwavelpasta tegen mok.
Het schijnt ook heel goed te zijn als je paard niet helemaal lekker in zijn/haar vel zit.

Hoi,

Pro-bioforte zijn dat darmbacterieen ? Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of het gaat werken ! Mijn paard heeft chronisch last van rotstraal .......

Groetjes,

Maris

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 23:10

Hoi, ik gebruik het nu 2 dagen vol en je merkt al heel duidelijk verschil, het verbetert echt enorm!!! Dus mischien ook een idee voor de rotstraal.

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 10:03

Ik heb dit voor mijzelf gebruikt Ik hou ontzettend veel vocht vast en heb dit een tijd met water ingenomen (vies joh!) Ik moet zeggen dat het wel helpt maar omdat het zo goor smaakte ben ik ermee gestopt

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 17:14

t zal wel heel toevallig zijn,maar viel me vandaag ineens op dat mijn pony dunne achterbenen had.

normaal heeft hij in de winter best wel last van stalbenen, de beide achterbenen zijn dan best wel gevuld. ( hij staat wel de hele dag buiten)

vandaag waren ze ineens dun, kan ook zijn dat hij uitzichzelf lekker is gaan wandelen in ze bak en dat ze daardoor dunner zijn geworden, maar t viel me gewoon op...

ukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:15

Die van mij heeft lever compositum voorgeschreven gekregen na een periode spierbevangenheid.
Ik zie er toch erg goede resultaten van. Paard zit weer lekker in het velletje en glimt weer als een spiegel

kiana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:24

Heb net weer een flesje Drainage binnen.
Zal ik het aan het paard geven, aan de hond of misschien wel voor mijzelf ?

Zou het werken voor jezelf ?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 21:10

als het ook voor mensen kan...
waarom niet?

djmaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:41

hoe werkt dit middel op de chip eigenlijk, groene leem werkt zo sterk dat het de chip kan uitdrijven, is dat hier niet bij?