Firepatty schreef:Als het en slang voor het beademen was dan heeft die niet alleen in de keel maar ook in de luchtpijp gezeten. Wat er gebeurd kan zijn is dat het slijmvlies van de luchtpijp beschadigd is. Dit kan littekenweefsel geven of het kan geinfecteerd zijn, een infectie dus. Met een endoscoop (minicamera in slangvorm) kunnen ze dit bekijken, dan weet je in ieder geval of hier de oorzaak zit of niet.
Succes in ieder geval, en ik ben wel benieuwd wat het is.
Groetjes Patricia
het is al een oud topic .
inmiddels is wel bekend wat het was .
ze heeft licht littekenweefselin haar keel en kan daardoor niet meer tegen het stof van de hooi . dat blijft daar kriebelen .
inmiddels hebben we nog een poging gedaan en weer op kuilvoer gezet , dit gaf voorheen geen verschil .
Maar nu gelukkig wel .
Ze doet het nu super en kan haar weer gewoon rijden zonder hoesten .
Ook het eten gaat nu goed zonder hoesten .
De dierenarts is half jaar met haar bezig geweest en snapte er werkelijk helemaal niks meer van en we hebben echt alles geprobeerd .
en ineens van de ene op de andere dag was het goed dr ademhaling normaal en geen kuchen meer .
De dierenarts snapt nu nog steeds niet precies hoe het allemaal kan maar de uitleg die ik hierboven gaf houden we het maar op want verderzoeken op een paard wat nu niks mankeerd schiet niet op omdat je toch niet weet waar je het dan moet zoeken .
Maar goed ik ben wel blij .
Want ga haar nu ook lekker op wedstrijd uitbrengen .
groetjes miranda