lifeAid de oplossing voor hoefkatrol/artrose/zomereczeem/enz

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eldango

lifeAid de oplossing voor hoefkatrol/artrose/zomereczeem/enz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 09:52

selicium is het enige middel wat kraakbeen,pezen,bot en bindweefsel aanmaakt.
lifeAid lost problemen op zoals artrose,hoefkatrol, oc(d), zomereczeem en andere bot/pees/huid/gewrichtsproblemen.

mijn vraag is heeft er iemand ervaring met dit middel?

www.lifeaidhorses.nl

Ellebel

Re: lifeAid de oplossing voor hoefkatrol/artrose/zomereczeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 11:38

Geen ervaring mee, maar als ik het zo lees is het een bouwstof voor kraakbeen, net als bijv. glucosamine. Een medicijn tegen artrose e.d. bestaat (nog) niet. Je zou dit bij kunnen voeren als ondersteuning maar verwacht er geen wonderen van, de slijtage gaat niet meer weg.

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 14:39

Als dat middel het artroseprobleem oplost, zou ik het hartstikke graag willen hebben.

Ben al een keertje in een middel tegen zomereczeem (Novabogom) ingetrapt...koste me handen vol geld en het hielp net zo goed als alle andere middeltjes tegen zomereczeem.

Ben er zelf heel sceptisch door geworden...

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 22:38

Ellebel schreef:
Geen ervaring mee, maar als ik het zo lees is het een bouwstof voor kraakbeen, net als bijv. glucosamine. Een medicijn tegen artrose e.d. bestaat (nog) niet. Je zou dit bij kunnen voeren als ondersteuning maar verwacht er geen wonderen van, de slijtage gaat niet meer weg.

lifeAid horses is een voedingssupplement op basis van gehydrolyseerd silicium. silisicium is een essentieel element voor de vorming van bot,kraakbeen,pezen en bindweefsel. silicium reguleerd de afzetting van kalk in botweefsel. ook wordt de synthese van belangrijke bindweefselcomponenten,zoals collageen en glycosaminoglycanen door silicium gestimuleerd. verder staat vast dat silicium andere mineralen en sporenelementen activeert. silicium is een harde stof die moeilijk door het paardenlichaam wordt opgenomen. silicium in een vaste vorm wordt dan ook uitgescheiden,voordat het zijn werkkan doen. er zijn vele onderzoeken gedaan door wereldwijde organisaties naar de mogelijkheid van vloeibaar silicium. het lukte naar jaren de moleculen te scheiden tot vloeistof. dit 'hydrolyseren' was een grote doorbraak. vanaf dat moment was 100% opname van silicium door het paardenlichaam een feit. silicium is het enige ingredient van lifeAid horses. en vanaf zomer 2004 is dit product ook voor u viervoeter verkrijgbaar. laat nu de onnodige pijnklachten van uw paard verdwijnen. aanvulling van silicium door middel van lifeAid horses heeft als gevolg dat de botten weer opgebouwd worden en nieuw kraakbeen wordt aangemaakt waar dat verdwenen was.

dit staat in de folder.
uit 1 van de testen bleek dat een paard met een gat in de pees in 1 maand volledig was hersteld met lifeAid,hier staat normaal 6 maanden voor.
zou dat kunnen?

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:13

Ik zou deze folder gewoon aan de dierenarts laten zien, zij weten als geen ander wat bepalde ingredienten kunnen doen en of er uberhaubt iets van waar is

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:16

Ik snap alleen niet wat dit voor zomereczeem kan betekenen, aangezien dat niks met botten of kraakbeen te maken heeft ?

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 12:48

Craignethan schreef:
Ik snap alleen niet wat dit voor zomereczeem kan betekenen, aangezien dat niks met botten of kraakbeen te maken heeft ?

ik heb het nagevraagt: door lifeAid word door het paard 70% meer mineralen een spoorelementen opgenomen.ook was 1 van de testresultaten dat bepaalde schimmels doodgaan. waardoor het paard een betere bloedsomloop en vlugger hersteld van wondjes.
zommereczeem word veroorzaakt door kleine mugjes. het paard hersteld dus vlugger van de kleine ontstekingen en heeft hierdoor geen jeuk.
hij vertelde het natuurlijk iets beter maar dit is het verhaal in het kort.

Bailey6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:58

Een vriendin van me heeft het gebruikt en kan je vertellen dat het alleen een hele hoop geld heeft gekost. Die meneer kan het allemaal zeer overtuigend vertellen maar als het echt zo zou zijn zoals hij zegt zouden er geen paarden met pijn meer rondlopen. Daar heeft hij ongetwijfeld ook weer een antwoord op maar als je snel van je geld af wil kun je het kopen.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:28

Hier is maar 1 antwoord op: kul!
Silicium is een bekend spore-element. Denken jullie nou echt dat de reguliere geneeskunde dit soort voor de hand liggende zaken niet uit den treure wetenschappelijk onderzocht zou hebben? Áls er een geneesmiddel voor artrose zou zijn (wat een enorm maatschappelijk probleem is in de mensenwereld), uit welke hoek van de geneeskunde dat ook zou komen, zou dat allang omarmd zijn door de artsen. Die zitten óók met hun handen in het haar dat ze niets te bieden hebben. Een feit waar kwakzalvers graag gebruik van maken.

Er ís geen geneesmiddel voor artrose. Er zijn een paar middelen die de klachten kunnen verlichten, waaronder glucosamine - ook door reguliere artsen (h)erkent als zodanig, maar een geneesmiddel bestaat niet. Oók niet voor eczeem, en iedere DA zou dat echt meteen weten en gebruiken, als dat er zou zijn.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 20:28

Ook hier geldt: slotje.
Er zijn al diverse topics langgekomen over dit middel. De discussie is daar al meerdere keren gevoerd. Het beste kun je die topics even opzoeken.