Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lorelei schreef:hallo,
ik heb even een vraagje.zoals sommige van jullie wel weten heeft mijn paard artrose.nu zijn er heel veel middeltjes op de markt die je het paard kan geven ter ondersteuning ervan.nu hoorde ik van iemand dat glucosamine complex speciaal van de groene os heel goed schijnt te zijn.nu vroeg ik me af wie heeft hier misschien ervaring mee of kan mij wat advies geven over wat ik haar het beste kan geven.alvast bedankt voor jullie reacties.
Antheman schreef:Wat is het verschil tussen de Omega olie van de Paardendrogist en die van de Groene Os?Je kunt het ook heel goed gebruiken samen met Trias Omega olie, en dat doe ik.
levi schreef:Antheman schreef:Wat is het verschil tussen de Omega olie van de Paardendrogist en die van de Groene Os?Je kunt het ook heel goed gebruiken samen met Trias Omega olie, en dat doe ik.
levi schreef:Antheman schreef:Je kunt het ook heel goed gebruiken samen met Trias Omega olie, en dat doe ik.
Wat is het verschil tussen de Omega olie van de Paardendrogist en die van de Groene Os?

ranna schreef:Sinds een half jaar krijgt hij ook Glucosamine.
Of het werkt durf ik niet te zeggen, maar hij loopt super