FriesBN schreef:Sorry had net mijn zus aan de telefoon hij krijgt ook neutradex, 3 dingen in ieder geval, ik meng het allemaal door elkaar heen, omdat het zo stroperig is verdun ik het iets met water zodat ik hem in een oude wormenkuur de medicijnen kan toedienen. Hij eet het namelijk niet zo met voer op.
Dus Neutradex, vitamini E + selenium, pijnstiller en wat ze altijd al gaf maar dat heeft er verder niets mee te maken. Biotine, omdat zijn hoeven nauwelijks groeien (misschien heeft het onderling wel iets met elkaar te maken maar dat is niet gezegd door da)
Waarschijnlijk heeft ze ook metacam gekregen dat is een ontstekingsremmer en pijnstiller, beetje stroperig spul. Mijn paard was eind oktober ook spierbevangen geraakt en is nog steeds niet helemaal in orde nu maar hoop dinsdag a.s. goed nieuws te krijgen als de DA weer bloed komt prikken.
Omar heeft vitamine E+selenium, metacam, neutradex en tranquigel om hem rustig te houden gekregen.
Wat je eraan kunt doen om zijn vacht weer goed te krijgen... tsja ik zou het niet weten, misschien lijnzaadolie door het voer geven
: ik merk het bij mijn paard niet dat zijn vacht dof e.d. is geworden door spierbevangenheid.