Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
simodi schreef:Ik hoor graag hoe het verder afloopt en of je paard behandeld moet worden (zo ja, waarmee). Houden jullie je paarden wel gewoon licht aan het werk of staan ze op rust? Ikzelf laat mijn merrie toch wel regelmatig wat doen, zoals bijv, 3 kwartier stappen of 15min longeren, zeker omdat ze behoorlijk levendig is en zelf niet aangeeft dat ze niks wil doen.
Jullie ervaringen blijven welkom!
Op zichzelf zou het inderdaad goed kunnen dat het veroorzaakt wordt na afloop van het weideseizoen. Mijn merrie heeft in de periode dat het begon ook een stuk minder weidegang gehad (een aantal weken alleen aan de hand gegraasd). Ik houd het verder wel in de gaten, maar zal toch maar proberen om me niet al te veel zorgen te maken zolang de temperatuur niet verder oploopt en ze verder levendig is. Jij ook sterkte!
simodi schreef:Hoi, fijn dat je nog even laat weten hoe het is afgelopen met je onderzoekOp zichzelf zou het inderdaad goed kunnen dat het veroorzaakt wordt na afloop van het weideseizoen. Mijn merrie heeft in de periode dat het begon ook een stuk minder weidegang gehad (een aantal weken alleen aan de hand gegraasd). Ik houd het verder wel in de gaten, maar zal toch maar proberen om me niet al te veel zorgen te maken zolang de temperatuur niet verder oploopt en ze verder levendig is. Jij ook sterkte!