Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:want het moet natuurlijk wel weg want zn hele huis gaat al kapot aan de schimmel op die plekken

Carlaa schreef:Vraag gewoon je DA om advies voor je met allerlei huis-tuin-en-keuken-dingetjes gaat pielen.

wyona schreef:ik zou ook zeggen ivomec. dat word gespoten door de da als ze schimmel of ringworm ofzo hebben. de spuit is wel prijzig (dacht 20 euro) maar je hoeft dan niet te ontwormen dus ben je eigenlijk nog goedkoop uit.
annepanne schreef:wyona schreef:ik zou ook zeggen ivomec. dat word gespoten door de da als ze schimmel of ringworm ofzo hebben. de spuit is wel prijzig (dacht 20 euro) maar je hoeft dan niet te ontwormen dus ben je eigenlijk nog goedkoop uit.
Voor andere paarden met schimmel hoorde ik dat wassen met halamid een optie was, heb dit zelf nog nooit gezien/gedaan maar vroeg me af of meer mensen dit gehoord/gezien hebben.
Citaat:de DA moet al sowieso komen omdat zn opperhuid ophoopt om het zo maar ff te zeggen echt heel raar ik zal het meteen vragen

Anya schreef:Je kunt paarden ook laten enten tegen schimmel. Dus wellicht is dat een optie. Kun je met je DA overleggen.