Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en heb je vragen, stel ze gerust!!
...
......Dus misschien binnenkort naar de DA voor een echo.
Dus dit hoeft niet zo te zijn....
sandra_nancy schreef:hallo, ik lees net het verhaal over jou paard, ik zou in eerste instatie zeggen laat de moed niet zakken. Ik vind 1 1/2 week om te herstellen vrij kort en als het niet mega-erg is zou ik niet meteen heel veel geld uitgeven aan scans en fotos. Geef hem eerst nog eens een week of 2 rust (dus niet bereiden) en laat hem ook niet als een maf op de wei tekeer gaan. Is het eventueel wel mogelijk om hem in die 2 weken wat "vrij" werk (dus niet aan de longe, maar vrij in de bak) te geven op een niet al te zware ondergrond. Mij lijkt niet op stenen omdat dat toch altijd een "klap" op de spieren en pezen geeft. Meestal vind het paard dat ook wel erg leuk en denkt hij zo even niet aan al zijn zerigheidjes.
Ik denk dat je hem hier ook niet al te veel kwaad mee kunt doen omdat hij zo zelf zijn manier van bewegen bepaald. Mocht het erger worden of het is over een paar weken nog niet weg kun je alsnog besluiten om er verder naar te laten kijken. Bedenk maar als je zelf een blessure hebt is het helaas ook niet 1,2,3 over.....................