Koliek paardje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gilraen

Koliek paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 13:01

Ik heb een koliekpaard achter mijn huis staan, dat er op dit moment weer heel erg last van heeft. Maar ik mag van de eigenaren niet bij de paarden komen omdat mensen ze dan gaan voeren. En de eigenaren zijn niet thuis. Wat moet ik nou doen? want dat beestje heeft duidelijk heel erg veel pijn. Help!
=xxx= khanitatje

silverado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 13:08

dierenarts bellen... dat lijkt me toch wel duidelijk.... anders ligt dat paard straks dood te gaan in de wei! heb je geen telefoonnummer van die mensen zodat je ze eerst even kan bellen... anders zou ik gewoon de dierenarts bellen en vragen wat je moet doen... je moet echt duidelijk vragen wat je moet doen!! want anders krijg jij straks de dierenartsrekening!!! zorg dus dat je duidelijk maakt: het is niet jou paard en jij gaat ook niet de rekening betalen...

Gilraen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 13:26

oke, thanx

silverado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 13:31

ja je kunt wel direct de dierenarts laten komen, maar dan is de kans groot dat de buren later zeggen: hier heb je de rekenin, jij hebt immers de DA gebeld!! dat soort dingen kun je beter maar ff kortsluiten... ik ben ook door schade en schande wijsgeworden