Die hardnekkige ooronsteking..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

beantsje

Die hardnekkige ooronsteking..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 00:15

Mijn tinker heeft een ontsteking in de beide oren. (uitwendige gehoorgang)
Daar ben ik achter gekomen omdat ze zo verschrikkelijk met haar hoofd ging schudden. het is het zelfde verhaal als wat je regelmatig bij honden met hangoren ziet.

Nu hebben we al 5 weken gesmeerd met otiderm en het is niet over. Dus weer een monster opgestuurd, en nu heb ik weer een nieuw middel. oordruppels. Moet ik 2 x per dag voor naar de stal. Inmiddels ben ik al zo'n 300 euro lichter aan DA-consulten, laboratoriumonderzoeken en medicijnen...ik begin een beetje moedeloos te raken.

wie heeft ervaring met deze ellende?

ellepel

Re: Die hardnekkige ooronsteking..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 00:26

de weerstand van binnen uit ook opkrikken???

geen idee wat voor middel geschikt zou zijn, hoor, misschien een voedingssupplement erbij??

(zeewier bevat veel mineralen en vitamnies)

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 09:03

Ow.. dat is vervelend! Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar ik wil je wel even sterkte wensen!

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 22:33

Volgens de DA komt het ook maar weinig voor, maar bij koudbloeden wat meer dan bij warmbloeden.

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 18:54

Hehe, we zijn nu 5 dagen bezig met het nieuwe medicijn en het lijkt eindelijk wat beter te gaan.

Toch vreemd dat ik nog niemand heb gehoord die zo'n ooronsteking ook heeft meegemaakt. en dat terwijl er best wel veel headshakers zijn. zouden daar nou niet meer paardjes met dezelfde kwaal tussenzitten?