Nu was ik dus naar een zaakje gegaan waar ze pavo spul verkopen en eens overlegt (hij weet wat er bij mij op stal gevoert word)
en hij vertelde mij dus dat het biks wat ze bij ons krijgen meer dik makent is al energie gevent, vandaar dat hij te dik is en ik dat er niet afkrijg en hij totaal niet vooruit te branden is
Het bleek ook dat een stof die in haver zit ook in ons biks zit en hij daar te veel van kreeg wat ook tegenovergestelde werkt en daarom werd hij niet heet van de haver.
Ik wilde eigenlijk niet over op ander voer omdat het voer bij mn stalgeld inbegrepen zit maar hij adviseerde me dat wel te doen dus doe ik het toch maar wel.
Hij gaat nou eraquel sports krijgen van pavo (weet niet of ik het zo goed schrijf) daar gaat hij en van afvallen en hij krijgt er veel meer energie van, volgens die man dus hoop dat het werkt.
Er waren ook mensen die vonden dat hij teveel kreeg en zeiden dat hij minder brok moest krijgen, als ik dat dus gedaan had had hij nog minder energie gehad omdat er al zo weinig in de brokken zit, dat gaat dus ook niet altijd op.
misschien hebben andere hier ook iets aan, mensen die haver voeren en geen reactie merken, niet al het voer kan dus samen met haver
en minder voeren werk dus ook niet altijd

), komt morgen de DA langs.