Ik zag dit ook pas staan bij een ruitersportzaak, het is nieuw dus veel ervaringen zijn er nog niet mee. De man van de ruitersportzaak had er volgens hem goede ervaringen mee met zijn hond...maar dat soort praatjes ben ik nooit zo van onder de indruk. (ik was op zoek naar een gluc/chondr. supplement, eerst gebeld, ja dat had hij wel ! vervolgens er naartoe gereden, zie ik op de bijsluiter wel een verwijzing naar chondroitine, maar er stond niet op of het er daadwerkelijk in zat- ik confronteer hem daarmee, nee hoor, hij had vroeger op school een 9 voor tekstverklaren, en er zat wel chondr. in Ik was nog niet overtuigd en zei hem dat ie dan ws de leraar had omgekocht- einde van het liedje is dat ik in de winkel telefonisch met de fabrikant gesproken heb- je bent eigenwijs of je bent het niet
maar nee hoor, ik had gelijk het zat er niet in
)
Vervolgens ben ik eens een apotheek ingewandeld en daar hetzelfde gevraagd, ook zonder resultaat (met resultaat bedoel ik een adres waar ik gegevens van dubbelblinde proeven op kan vragen
)
Vervolgens ben ik op I-net gaan zoeken, het werkzame bestanddeel is Silicium, ook daar, veel advertenties maar geen dubbelblinde proeven of onderzoeken van onafhankelijke sites.
Ik ben er dus niet uit....maar ben wel benieuwd naar je ervaringen !