Ervaring met Life Aid?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Ervaring met Life Aid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 16:36

Mijn paard heeft Hoefkatrolontsteking, kissing spine en arthrose. Nu ben ik begonnen met het geven van Life Aid. Kent iemand dit en wat vind je er van?
Natuurlijk laat ik mijn paard ook behandelen in n kliniek (Bodegraven) en de arts vond t n goed idee om te proberen.
Ik kende het niet en ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 18:55

Ik zag dit ook pas staan bij een ruitersportzaak, het is nieuw dus veel ervaringen zijn er nog niet mee. De man van de ruitersportzaak had er volgens hem goede ervaringen mee met zijn hond...maar dat soort praatjes ben ik nooit zo van onder de indruk. (ik was op zoek naar een gluc/chondr. supplement, eerst gebeld, ja dat had hij wel ! vervolgens er naartoe gereden, zie ik op de bijsluiter wel een verwijzing naar chondroitine, maar er stond niet op of het er daadwerkelijk in zat- ik confronteer hem daarmee, nee hoor, hij had vroeger op school een 9 voor tekstverklaren, en er zat wel chondr. in Ik was nog niet overtuigd en zei hem dat ie dan ws de leraar had omgekocht- einde van het liedje is dat ik in de winkel telefonisch met de fabrikant gesproken heb- je bent eigenwijs of je bent het niet maar nee hoor, ik had gelijk het zat er niet in )

Vervolgens ben ik eens een apotheek ingewandeld en daar hetzelfde gevraagd, ook zonder resultaat (met resultaat bedoel ik een adres waar ik gegevens van dubbelblinde proeven op kan vragen )

Vervolgens ben ik op I-net gaan zoeken, het werkzame bestanddeel is Silicium, ook daar, veel advertenties maar geen dubbelblinde proeven of onderzoeken van onafhankelijke sites.

Ik ben er dus niet uit....maar ben wel benieuwd naar je ervaringen !

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 02:39

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 07:43

Jeetje, wat een problemen heb jij allemaal met je paard. Ik heb wel eens van Lifeaid gehoord, maar ik weet er verder niks van. Heel veel sterkte met alles!

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 08:13

Hier een slotje. Graag verder in het al lopende topic over dit product.