'
Bijna 4 weken geleden heeft mijn paard 2 bloedneuzen gehad tijdens rust. Ik ben toen met hem naar de kliniek gegaan en daar hebben ze een endoscopie gemaakt. Waaruit alleen één druppeltje bloed is gevonden. Ze dachten in eerste instantie aan een longbloeding. Heb toen Ventipulmin meegekregen en dat heeft hij ruim 2 weken toegediend gekregen. Toen kreeg hij na anderhalve week weer een bloedneus waar slijm bij zat. Dat duidde op een infectie en ben toen meteen begonnen met antibiotica.
Na een goede week zag je al heel erg veel verschil in het doen en laten van m'n paard. Hij knapte echt op en is ook weer hartstikke baldadig
Maar nu vanochtend kwam ik en nu had hij weer een bloedneus gehad op stal. Alles leek erop dat het aansloeg en nu weer een bloeding.Morgen maar weer bellen en dan moet er maar eens heel goed naar gekeken gaan worden,want zo ga ik echt niet door. Iedere keer denk je dat we het gehad hebben en dan ben ik weer terug bij af.
Meer als dit kan ik gewoon niet doen...hij staat in een buitenstal,overdag loopt hij buiten op de wei,z'n eten en hooi maak ik nat. Alle kriebelingen probeer ik tegen te gaan....maar hij hoest ook totaal niet. Hij heeft nergens geen last van en zijn ademhaling is ook normaal,hij knijpt niet na in ieder geval. Op het moment doe ik alleen hééél licht werk en ook niet galopperen.
Alles is zo tegenstrijdig
Soory voor dit lange verhaal maar ik word hier zo gestressed van

sluit ik me bij aan.