Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vandaar dat ik het hier neerzette
ik wou haar gaan kopen ik weet het is een beetje riskant om een paard te kopen met een gescheurde pees, maar ik waag het er wel op! sinds de dag dat ze bij ons stond ben ik al helemaal gek van haar, en ik kreeg gisteren te horen dat ze anders zondag weg word gebracht naar een handelaar en als hij geen koper vind dan word ze doorgebracht naar de slacht, en ik vind kan het niet over me hart halen om me 2e droompaard zeg maar te laten slachten want ik denk zelf niet dat iemand een paardje koopt met een gescheurde pees.
ik heb met de eigenaar gesproken en hij wilt haar graag aan me verkopen
en morgen is het zeker of de handelaar akkoord gaat dat de verkoop niet met hem doorgaat maar dat hij haar aan mij verkoopt, heb ook met aantal veeartsen gepraat en die hebben haar ook een goede kans gegeven zelfs die ene die bij haar is geweest
ik heb een poosje met hem aan de telefoon gezeten en hij zei dat wat er al werd gezegt, dat ze met veel rust alleen op de stal en met haar lopen dat het wel goedkwam, de eigenaar had hem verkeerd begrepen die dacht dat hij weiderust bedoelde, maar wat er al werd gezegt over dat gips misschien dat ik dat doe hangt ervan af wat mijn veearts het beste vind (die komt ook gelijk kijken als het rond is
)

maar het is een kneuzing en het gaat al een stuk beter
dus uiteindelijk is alles goed en ik bene cht super blij met haar! het is echt een droppie en al redelijk erg aanhankelijk naar me (gelukkig
)