eerst merkte ik niets, maar toen ik haar hoef ging uitkrabben en nog eens naar haar been keek zag ik ze. Er vlogen een stuk of 1000 mini vliegjes om haar benen. Ze kwamen uit haar. vacht sprongen en vlogen rond op haar hoefen en benen. En kropen ook weg onder haar vacht. Het zag er allemaal heel eng uit.. dus ben ik de eigenaar gaan halen.. zij wist ook niet wat het was. We hebben haar benen heel goed gewassen want die vliegjes beten en gingen vast zitten in je huid. hoe ik dat weet? nou ze staken mij in mijn arm
ik hield er allemaal jeukende/prikkende rode plekjes aan over
Ook vlogen er van die grote zwarte vliegen rond maar het was die dag en tijd veelste koud voor vliegen. De volgende dag had het geregent en zag ik niet zo heel veel vliegjes maar ze waren er wel weer. [***], de andere pony dus, had er totaal geen last van.Weten jullie wat voor beesten het waren? teken of vlooien ofzo konden het niet zijn want ze vlogen echt en de vleugeltjes leken van zilver. Der hing echt gewoon een hele zilvere mist om haar heen.
ze zaten er later nog wel op maar ze staat nu 6 weken op een andere stal waar ze beleerd word voor mennen dus ik weet niet of ze er nu nog last van heeft..
daar als ze mij prikken mijn hele armen opzwellen en ze prikken idd ook op mijn hoofdhuid
maar als je goed keek zag je op de zwarte stukken zegmaar op haar hoef en been allemaal zilver/witte dingetjes rond huppelen